Aktuální zpravodajství z tábora

25. a 26.7.2019 - Fotogalerie

25.7.2019 - Pirátské zprávy

Přátelé Karibiku,

konečně se nám podařilo dostihnout Davyho Johnese a najít jeho srdce, které jsme probodli a dospěli tak na skoro samý závěr letošní celotáborové hry. Davy Johnes byl zabit! Kalypso nám poradí, kudy se vydat za jeho bájným pokladem. Držte nám tedy dnes palce! Snad se nám to podaří.

Příjezd pirátů na nádraží Vršovice je v pátek 26. 7. 2019 ve 14:22 hod..

24.7.2019 - Fotogalerie

20.7.2019 - Pirátské zprávy

Ráno se kapitáni našich posádek probudili s krvácením způsobeným obávaným onemocněním všech pirátů - kurdějemi. Museli jsme proto na tržišti v Tortuře směnit mnoho potravin, než se nám podařilo získat suroviny na výrobu kysaného zelí - pro námořníky zázračného zdroje vitamínu C, který jak znám, dokáže kurděje vyléčit. Večer si pro nás mladší kapitáni posádek připravili zahájení tradičních pirátských her, v nichž v neděli dopoledně poměříme naše síly.

Zdravíme všechny spřátelené piráty z Karibiku....johohóóóóóó

19.7.2019 - Pirátské zprávy

Při bouři byly zničeny naše lodě a ztroskotali jsme na neznámém ostrově. Naštěstí na něm žily obří želvy, které však byly zpočátku plaché. Poté, co jsme si je ochočili, jsme se mohly na jejich krunýřích vrátit zpět na náš domovský ostrov. Jako první se domů dostaly Zelené chaluhy, jako druzí Blondie Holanďan, jako třetí Polaris a jako čtvrtá Mrtvá posádka. Večer jsme se bavili přípravou hudebně tanečních vystoupení ke slavnostnímu ohni, kde všechny posádky vystoupily. Všechna vystoupení byla opravdu povedená.

18.7.2019 - Pirátské zprávy

Dopoledne jsme se s našimi koráby účastnili pirátské bitvy. Jako první skončila Mrtvá posádka, jako druhý Polaris, jako třetí Blondie Holanďan a jako čtvrtí Zelené chaluhy. Večer jsme pak končili výukou v Pirátské akademii.

17.7.2019 - Pirátské zprávy

V úterý si pro nás naši kapitáni připravili hru zvanou byrokracie. Kdo si nezajistil všechna potřebná potvrzení, mohl na oběd použít třeba jen lžíci nebo vidličku. Takových však byla jen hrstka. Odpoledne jsme se konečně svlažili ve vodě v bazénu a v řece. Voda je náš živel, takže jsme si ji dost užili! V podvečer jsme bojovali o další talisman pro bohyni Kalypso, tentokrát se jednalo o prsten kapitána Rudého Jima Johnese. Naším úkolem bylo sestavit nové terče, na nichž by si mohl potrénovat své brilantní střelecké umění. Úkol nebyl rozhodně vůbec jednoduchý. Materiál na stavbu jsme si museli pomocí navigátorů získat poslepu a poté stavět zadanou stavbu terče. Večer jsme pak po pirátsku zapěli u ohně.

Dnes jsme si užili krásné prostředí v okolí tábora....V rámci celodenního výletu jsme doputovali až do Bechyně. Nyní si užíváme zaslouženého volna a odpočíváme.

A bonus na závěr:

1. Orionské video z tábora!

15.7.2019 - Pirátské zprávy

Piráti z Karibiku zdraví všechny své spřátelené piráty!

Vydali jsme se na nelehkou cestu za pokladem Davyho Johnese, na které nás provází Jack Sparrow. První, co nás čekalo, byla stavba nových lodí pro posádku pirátů z Karibiku, abychom vůbec mohli za pokladem vyplout. Byť tento úkol nebyl vůbec jednoduchý, neb materiál na stavbu lodí byl zakopán na mnoha částech ostrova, zhostili jsme se ho se ctí. Mužstvo bylo rozděleno do jednotlivých posádek, které se pojmenovali jako Polaris, Mrtvá posádka, Zelené chaluhy a Blondie holanďan. U slavnostního ohně nás čekala překvapivá scéna, při níž byla bohyně moří, bouří a větru Kalypso, kterou všichni tolik potřebujeme, zakleta zlými piráty. Kletbou byla zbavena své božské podoby a přeměnila se v člověka. Přislíbila nám pomoc při hledání pokladu Davyho Johnese, pokud od zlých pirátů zpět shromáždíme 10 talismanů, jimiž byla zakleta. Po jejich shromáždění pak snad bude možná její přeměna zpět do božské podoby. Jak jsme slíbili, tak i plníme. Už již máme dva talismany - kouzelné oko a nůž. Včera naše kapitány zajali zlí piráti. Byli zanecháni připoutaní u stožáru, dokud jsme je po rozluštění záludných hádanek a šifer neosvobodili. Podařilo se! Posádky jsou opět kompletní. Dnes jsme se cvičili v kreslení tajných pirátských map a schovávání pokladů.

Každá posádka si vede vlastní deník o platbě po rozbouřených mořích Karibiku. Průběžně Vás do nich necháme nakouknout...

Máme se dobře, déšť nás trochu stihl při jedné hře a jednou v noci. Nyní si již užíváme dobrého větru a slunce.

Piráti z Karibiku zdraví své přítele, s nimiž v době plavby za pokladem nemohou být!

14.7.2019 - Fotogalerie

13.7.2019 - Fotogalerie

12.7.2019 - Informace k příjezdu na LT Orion

Sláva, nazdar výletu... V Bechyni na náměstí to sice bouřilo, jen co jsme přešli most, provází nás slunce.